- fre 04 jul 2014, 22:12
av en person som lovar att utföra diverse saker med bilen.
Hur kan man skriva fullservad i annonsen och sen visar det sig vara raka motsatsen?
Reagerade du inte på det först?
Jag hade nog personligen känt en viss oro över både bil och säljare, det här är inte sunt från början.
ställ av bilen och säg att du vill häva köpet...
Det finns bättre exemplar utan att ge köparen merarbete och oro.
om säljaren vägrar så kan du du ju bara vägra betala skulden. Han får då påminnelse, inkassokrav och bilen blir återtagen och tvångssåld via auktion el dyl. Då sipper du problemen.
mhjelm skrev:Japp i annonsen stod det fullservad och även på plats var den fullservad på fast på icke aktoriserad verkstad. Kupéfiltret är från 100626. Klarar man inte av att byta det så kan man ju undra hur det är med resten :evil: . Bara 12 000 mila servicen kostar 6200:- på volvo. Så här blir svårt att hamna under 10.000:-så du köper alltså en bil som inte har en ifylld service-bok?, när du dessutom får bevis på att servicen inte är fullständigt utförd.
Tycker jag var väldigt klar från början, däremot tog han det väldigt lätt. Får ju inte mindre vatten på kvarnen.
av en person som lovar att utföra diverse saker med bilen.
Hur kan man skriva fullservad i annonsen och sen visar det sig vara raka motsatsen?
Reagerade du inte på det först?
Jag hade nog personligen känt en viss oro över både bil och säljare, det här är inte sunt från början.
ställ av bilen och säg att du vill häva köpet...
Det finns bättre exemplar utan att ge köparen merarbete och oro.
om säljaren vägrar så kan du du ju bara vägra betala skulden. Han får då påminnelse, inkassokrav och bilen blir återtagen och tvångssåld via auktion el dyl. Då sipper du problemen.
Bojkotta Exxon Mobil
De köper olagliga transporter till o från deras fabrik.
De rekommenderar en lågfriktions A5-olja till en motor som kräver högsmörjande A3.
De orsakade en av världens största oljekatastrofer med deras fartyg Exxon Valdez
De köper olagliga transporter till o från deras fabrik.
De rekommenderar en lågfriktions A5-olja till en motor som kräver högsmörjande A3.
De orsakade en av världens största oljekatastrofer med deras fartyg Exxon Valdez