- mån 23 jun 2014, 22:15
Hej
Är ny på Forumet och vet inte om jag är i rätt del men provar här så får ni flytta.
Äger idag en Peugeot 607 med en jävla massa strul sen jag köpte den för det mesta elfel dok mest runt motorn.
Fick nog av bilen och ska bli av med den.
Nog om den.
Har nu hittat en Volvo V50 1.8 Limited Edition 2006
Den har endast en ägare sedan ny en äldre herre
Den har ifylld servicebok enligt verkstaden har den alltid servats på samma verkstad där jag bor
Den har gått 9500 Mil
Jag vet inte vilket paket den har det får jag kolla upp imorgon.
Blir det ett bättre köp och uppgradering från de nuvarande skräpet eller?
Har läst en del om V50 angående elfel men kan den verkligen vara värre än en Peugeot 607:a 2002 årsmodell
Bilen är bara bokad för tillfället har ej köpt den än men det fattas bara underskrift.
Kan tillägga att jag e familjefar med 2 barn så jag behöver inga racer motorer osv.
Är ny på Forumet och vet inte om jag är i rätt del men provar här så får ni flytta.
Äger idag en Peugeot 607 med en jävla massa strul sen jag köpte den för det mesta elfel dok mest runt motorn.
Fick nog av bilen och ska bli av med den.
Nog om den.
Har nu hittat en Volvo V50 1.8 Limited Edition 2006
Den har endast en ägare sedan ny en äldre herre
Den har ifylld servicebok enligt verkstaden har den alltid servats på samma verkstad där jag bor
Den har gått 9500 Mil
Jag vet inte vilket paket den har det får jag kolla upp imorgon.
Blir det ett bättre köp och uppgradering från de nuvarande skräpet eller?
Har läst en del om V50 angående elfel men kan den verkligen vara värre än en Peugeot 607:a 2002 årsmodell
Bilen är bara bokad för tillfället har ej köpt den än men det fattas bara underskrift.
Kan tillägga att jag e familjefar med 2 barn så jag behöver inga racer motorer osv.