- ons 11 jun 2014, 08:50
Lämnade in bilen till Bilia idag för anpassad basservice. Fick då veta att inga mjukvaruuppdateringar ingår. Förutom ren snålhet känns det ju vansinnigt att Volvo lagt upp det så. Om det kommit någon schysst uppdatering till växellåda, sensus eller kanske motorn som är prylar man märker varje dag, vad spelar det då för roll att man bara kört 1400 mil senaste året? Fullkomligt idiotiskt.
Stort tummen ner för det. Nu bokade jag in det ändå, men hade inte PST-killen sagt det till mig att mjukvara inte ingår hade jag ju missat det för jag bara antog att det skulle ingå när de gör reklam 24/7 på radion för sin fantastiska service 2.0 som ska ge all mjukvara.
Summa summarum: Tack till en bra tekniker som informerade mig, och stort o-tack till Volvos idiotiska snålhetsstrategi.
Stort tummen ner för det. Nu bokade jag in det ändå, men hade inte PST-killen sagt det till mig att mjukvara inte ingår hade jag ju missat det för jag bara antog att det skulle ingå när de gör reklam 24/7 på radion för sin fantastiska service 2.0 som ska ge all mjukvara.
Summa summarum: Tack till en bra tekniker som informerade mig, och stort o-tack till Volvos idiotiska snålhetsstrategi.