- fre 30 maj 2014, 21:14
daSea skrev:Häromdagen var vi och handlade. Eftersom alla extra breda familjeparkeringar var upptagna (inte helt ovanligt att dessa upptas av feta BMW:s och Mercor med ännu fetare förare i pensionärsålder...), så parkerade jag familjeracern bortanför alla andra, ensam med ett 10-tal parkeringar lediga till närmsta bil... När man sedan kommer ut efter handlingsturen så är det naturligtvis någon sällskapssjuk jävel som parkerat bredvid min bil... riktigt när också... till råga på allt ser det även ut att vara en familjebil då man ser en barnstol i framsätet... hur tänker man då... Då behöver man ju ofta lite extra utrymme för att det ska gå smidigt och för att man vill vara på den säkra sidan och inte ställa till med repor på egen eller andras bil... Orkade inte trixa in både storkille i barnstolen fram och fruga bakom honom, utan körde först fram några m till framförvarande parkeringsruta innan vi lastade in alla... Det finns folk till allt!Ha ha ha... underbart. Visst blir man irriterad!? Jag gör så själv ibland bara för att retas :mrgreen:
"I didn't hear the question but the answer is aliens"

- By Favazza