Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tjocken
Haha! Som sagt, pressade säljaren stenhårt och sen va det min tredje affär på väldigt kort tid. Dock har jag inte köpt alla bilar utan förmedlat en bil oxå. Kan säkert hjälpa dig om du kommer till min säljare! ;) men tror inte det är omöjligt för dig om du försöker förhandla lite med någon säljare som du kan gå till! :)
Om du ändå tittar på en bil i typ 300-320' klassen som den bilen du länkade till, då skulle jag lätt beställa en helt ny och sen få den som man vill ha den!
Jag kan ju starkt rekommendera ocean race edition, då den är en riktigt fin bil och till bra pris, och om man även väljer BE/ BE PRO så blir det en väldigt bra bil för "små" pengar! :)
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Jag fick 6% rabatt SweRonin.
av SweRonin
MångaVOLVO skrev:Jag fick 6% rabatt SweRonin.
Hmm 6% det kan förklara din pris.

Du ska få mer tycker jag.
När säljaren blir tvungen att gå till chefen för att köpet skall gå igenom då har du fått rätt rabatter :)

men det viktigaste är i slutändan att du känner dig nöjd med köpet. (verkstaden, säljaren)
Senast redigerad av 1 SweRonin, redigerad totalt 0 gånger.
av Edling
Vad skulle den egentligen kostat för nu när jag bygger landar jag på ca 373.000 :roll:
Ocean race, automat 8 steg framhjulsdriven D4:a Business E Pro + eluppvärmd framruta hehe
av SweRonin
Edling skrev:Vad skulle den egentligen kostat för nu när jag bygger landar jag på ca 373.000 :roll:
Ocean race, automat 8 steg framhjulsdriven D4:a Business E Pro + eluppvärmd framruta hehe
vems bil är det du refererar till MångaVOLVO?. han har ju drag, driver support och V-hjul också säkert några små saker till :)
+ så har ÅF lite % påslag på listpriset
Användarvisningsbild
av torwald
En D4 AWD har inte den nya VEA-motorn och är i dagsläget ganska rabatterad. Nappade själv på erbjudandet och köpte min motsvarande "billigt"
Senast redigerad av 1 torwald, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Det är Edlings bil. Den ska kosta lite mer nu. Det verkar "bättre" om det är efter rabatten är dragen.
Det är min bil som har drag, driver support och V-hjul ,
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
En D4 AWD har inte den nya VEA-motorn och är i dagsläget ganska rabatterad. Nappade skälv på erbjudandet och köpte min motsvarande "billigt" :P
Jaså det är inte nya motorn! Det skulle förklara det låga priset :)

Har bytt bränslefilter, ingen indikation p&ar[…]

Jag funderar om en dragkrok från en V70, s&a[…]

Hänt två gånger nu på 4 m&a[…]

Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]