- tor 29 maj 2014, 00:47
Haha! Som sagt, pressade säljaren stenhårt och sen va det min tredje affär på väldigt kort tid. Dock har jag inte köpt alla bilar utan förmedlat en bil oxå. Kan säkert hjälpa dig om du kommer till min säljare! ;) men tror inte det är omöjligt för dig om du försöker förhandla lite med någon säljare som du kan gå till! :)
Om du ändå tittar på en bil i typ 300-320' klassen som den bilen du länkade till, då skulle jag lätt beställa en helt ny och sen få den som man vill ha den!
Jag kan ju starkt rekommendera ocean race edition, då den är en riktigt fin bil och till bra pris, och om man även väljer BE/ BE PRO så blir det en väldigt bra bil för "små" pengar! :)
Om du ändå tittar på en bil i typ 300-320' klassen som den bilen du länkade till, då skulle jag lätt beställa en helt ny och sen få den som man vill ha den!
Jag kan ju starkt rekommendera ocean race edition, då den är en riktigt fin bil och till bra pris, och om man även väljer BE/ BE PRO så blir det en väldigt bra bil för "små" pengar! :)
Volvo V40 D2 2014, your kinetic, automat, VOC
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++