Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
PFA skrev:Uppdatering for free?

Mjukvaran från Volvo är gratis, men det är upp till handlaren hur dom skall göra med inladdningen. En handlare jag pratat med kommer att erbjuda uppdatering gratis om bilen ändå är inne för annat, men debitera kostnad om det skall laddas på kunds begäran utanför service eller dylikt.

/Thomas
av kmi
Hentede min bil igår og spurgte kring sensus opdateringen som kommer.
Han sagde at man ikke helt ved om det bliver gratis eller man skal betale.
av tornblad
Kan man redan nu på en XC60 MY14 ladda ner Spotify från Parrot Asteroid Market? I så fall hur gör man när man väl har registrerat ett konto från datorn? Jag menar, hur får man in själva appen i bilen? :)
av Danne75
Tornblad dessvärre går inte det. Vi får vänta till uppdateringen som Volvo kommer ut med i Maj, se länk längre upp vilka appar som kommer. Tyvärr inte Spotify utan det blir Rdio...
av Danne75
Jag var i kontakt med min lokala Volvo handlare idag och fick tid nu på fredag för att uppdatera sensus. Dom var osäkra på om det var de nya apparna eller ej, låt se... Uppdateringen var gratis. Jag återkommer med resultatet på Fredag.
Användarvisningsbild
av Skruffel
21 inlägg i denna tråden, och fortfarande inte en enda bild på TS nya bil?! Det borde ju nästan vara obligatoriskt att visa upp sin skönhet när man hämtat ut den! :D

Har bytt bränslefilter, ingen indikation p&ar[…]

Jag funderar om en dragkrok från en V70, s&a[…]

Hänt två gånger nu på 4 m&a[…]

Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]