Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

När man inte trodde Volvo kunde göra en värre reklam än med den där bollsparkaren så släpper dom nästan en ännu sämre reklam. Vad håller Volvo på med? Något måste vara fel inom Volvo annars skulle dom inte släppa sådant här skit rent ut sagt!
P210 skrev:Det var bättre förr! :wink: :wink: :wink:
Bild
Då var det prestanda och motorstyrka som sålde!
Bild

Rakt på sak och inget miljötjafs!
Bild

BMW 318i! - körde den inte ens ifrån en 320?
Bild
skulle inte kunnat sagt det bättre själv :-)-) .

Med vänlig hälsning gubbstutt.
De där reklammakarna tar ju i så de skiter ned sig när de skall förmedla sitt budskap. Detta var så avancerat att en obildad tölp som jag inte begrep hur fantastiskt det var. Det lät mest ett telefonsamtal och hur det skall få mig att köpa en Volvo förstår jag inte. Det kändes bara krystat.
Bara för att gå mot strömmen i detta i andra fall utmärkta forum. Denna film var mycket bättre än Zlatanfilmen. Men det kan ha betydelse att jag är helt ointresserad av fotboll, men intresserad av bilar. Och brudar. :D :-)-)
Jag tycker att Volvo gör fantastiska reklamer nu för tiden.. både Volvo Lastvagnar (eåic split t.ex) och Volvo Pv. Ser man på försäljningssiffrorna så ökade xc60 markant efter Zlatanreklamen, så även om gubbstrutten och andra här inne ogillade den så är den en succe försäljningsmässigt och PR-mässigt. Jag tror inte den här kommer slå lila hårt utomlands av självklara skäl, men nog faan märks det att deras reklamare vet vad dom gör!
Annonserna från förr är roliga att se på, men skulle vara pinsamt dåliga att se i tryck idag.
llesrof skrev:De där reklammakarna tar ju i så de skiter ned sig när de skall förmedla sitt budskap. Detta var så avancerat att en obildad tölp som jag inte begrep hur fantastiskt det var. Det lät mest ett telefonsamtal och hur det skall få mig att köpa en Volvo förstår jag inte. Det kändes bara krystat.
ovanstående svar skulle ramas in det är min åsikt.

:-)-) :-)-)

gubbstrutt.
gubbstrutt skrev:
llesrof skrev:De där reklammakarna tar ju i så de skiter ned sig när de skall förmedla sitt budskap. Detta var så avancerat att en obildad tölp som jag inte begrep hur fantastiskt det var. Det lät mest ett telefonsamtal och hur det skall få mig att köpa en Volvo förstår jag inte. Det kändes bara krystat.
ovanstående svar skulle ramas in det är min åsikt.

:-)-) :-)-)

gubbstrutt.
He he he... deet otäcka är ju att reklamen fungerar. Självklart skulle Volvo inte lägga stora summor på denna sortens reklam om den inte fungerade. Det är bara det att jag har så förbannat svårt att koppla till "budskapet". Zlatan och fotboll är jag aktivt ointresserad av. Jaga hatar allt som har med bollspelning att göra. Däremot älskar jag musik och jag gillar Robyns musik, speciellt nu på senare pr när den blivit mer syntig. Fast jag begriper trots detta inte vad det har med bilen att göra. Jag förstår att Volvo vill bil associerade med svenska kändisar och att man till varje pris måste få med lite nordisk design och andra kärnvärden i reklamen och det är detta som jag upplever så krystat. Det blir liksom pekoralt.
Byta topplocket, eller hela motorn?

Vad säger ni om detta? Kommer det att fungera[…]

Min V50 med 17" hjul ska ha 205/50-däc[…]

Tips: Lyssnar man mkt på radio är […]

Luftkudde domkraft

Stämmer,finns olika varianter.vilken är[…]