Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusig kärra! Intressant val av fälgar, de gjorde sig riktigt bra.
Och visst är det lite skräckblandad förtjusning att sätta borrmaskinen i bagageluckan? :lol:
av Rage
grillchips skrev:Tjusig kärra! Intressant val av fälgar, de gjorde sig riktigt bra.
Och visst är det lite skräckblandad förtjusning att sätta borrmaskinen i bagageluckan? :lol:
Tackar!
Ja det var lite pirrigt och nervöst, helt klart. Dessutom var jag ensam men fick till det bra ändå. Dock är jag glad att Volvo gjort det så smidigt och enkelt.
Svårt att misslyckas med skulle jag säga när man ser tillbaka på det :)
av Rage
nyller skrev:Tittar man bara på fälgarna så skulle jag säga att dom ser ganska tråkig ut. Men dom gjorde sig riktigt bra på kärran måste jag säga 8)! Ska bli trevligt att följa framöver :D
Jag känner sama sak, ratade fälgen först när jag bara såg den på en renderad bild på specialfälgars hemsida. Sen kollade jag fälgprovaren och då blev det en helt annan sak. Mycket nöjd med valet :)
av Rage
Nästa grej blir solfilm.
Bokat tid den 12/5, nu gäller det bara att bestämma sig för vilket % på ljusinsläpp man vill ha. Lutar åt 15-25 procent.
Vi vill ha bra insynsskydd men samtidigt se relativt bra ut genom rutorna vid mörker. Ska bli skönt att få dit det då lilltjejen på 4 månader inte tycker solen i ansiktet är jätteroligt.

Någon som har några tips och råd på hur mörk film man bör välja?
av Rage
Det är något sådant det lutar åt. Hur pass bra ser du ut, är det lika svart från insidan eller ser man utåt ok?
av Rage
Då var solfilmen monterad och klar. Valet föll på 15% ljusinsläpp och i efterhand var det precis så sambon och jag ville ha det.
Utifrån ser man knappt in, bara on du står väldigt nära eller om det är väldigt ljust på andra sidan bilen.
Tror dottern på 4 månader kommer gilla att inte få solen på sig lika lätt!

Bilder på resultatet.

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Oj, det såg ju inte alls så mörkt ut inifrån! Hunnit köra i mörker ännu?
av Rage
Var en snabbis ut till Arlanda i skymningen och man såg ut riktigt bra, dock var jag hemma igen innan mörkret la sig helt.

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]