- tis 05 sep 2006, 18:41
sen komer några troliga förklaringar til en del saker.
vi skriver mycke fakta & lite kallsnack = kan uppfattas som lite tvära svar.
Hemgårn skrev:alltså, fyfa* vad ni stavar illa. Jag blir nästan åksjuk av att försöka följa era inlägg. (Dyslektiker ber jag om ursäkt.)jag tucker inte set ser ut som nång hackar på nån. vi håler med om at visa saker låter konstigt & att han aft extremt många fel på bilen.
Sen till tråden:
Varför hackar ni så på trådstartaren? Är ni VolvoMeckar eller? Om du inte är med och övervakar vad de gör med bilen på en volvoverkstad kan det mesta konstiga ske.
Jag förstår att en person som är ny i Volvos värld blir bestört av alla fel som finns i en svensk kvalitetsbil. Sedan är det inte kundens sak att erbjuda lösningar. Det är alltid serviceställets skyldighet att serva: De tar ju för fa* betalt. Och helt galet betalt också. Vad kostar en vanlig service där i stort sett inget görs? Jo, nära 3000kr. Har du sedan lite otur gör mecken inte ens hälften av det som han senare bockar i att han gjort. Märkesverkstäderna har lite dåligt rykte nu och de lär få skärpa sig om det ska bli bättre.
V Olovsson - Jag förstår din frustration. Stå på dig och kräv service på allt som krånglar. Sen tar du ledigt från jobbet och sitter med när de meckar med din bil. Det är tamejfa* likabra.
Krama varandra i trafiken.
sen komer några troliga förklaringar til en del saker.
vi skriver mycke fakta & lite kallsnack = kan uppfattas som lite tvära svar.
- By Raktidiket