- tis 08 apr 2014, 10:43
Har väl äntligen fått både tumme och fingrar ur för att ta tag i det här med att skapa en egen tråd att "härja" i.
Köpte den ny september 2011 men är en MY12 Classic Momentum med tillägg som automat, ABL, vinge, elinfällbara backspeglar samt borttag av emblem. Kanske har glömt något extra tillval, tiden går när man har roligt med bilen! 8)
Den har gått lite mer än 7000 mil och jag är jättenöjd med bilen samt ångrar inte en sekund att jag valde automat! 150 hk/350 nm räcker till gott och väl och den har bl a fått känna av sydliga breddgrader sommaren 2012 då vi bilade ner till Frankrike.
Framtida planer? Byta in den
skämt o sido, har inga direkta planer. Det enda jag har köpt till i efterhand är Volvos original solgardiner till de bakre tre rutorna (syns kanske dåligt på bilden) samt formgjuten plastmatta i bakluckan. Denna tråd kanske inte kommer bli alltför uppdaterad men ska försöka göra mitt bästa.

PS. Detta var den enda bilden från i höstas jag hade tillgänglig för tillfället och nej, det är inte jag som har parkerat bilen precis vid vattenpölen utan min sambo :)
Köpte den ny september 2011 men är en MY12 Classic Momentum med tillägg som automat, ABL, vinge, elinfällbara backspeglar samt borttag av emblem. Kanske har glömt något extra tillval, tiden går när man har roligt med bilen! 8)
Den har gått lite mer än 7000 mil och jag är jättenöjd med bilen samt ångrar inte en sekund att jag valde automat! 150 hk/350 nm räcker till gott och väl och den har bl a fått känna av sydliga breddgrader sommaren 2012 då vi bilade ner till Frankrike.
Framtida planer? Byta in den

PS. Detta var den enda bilden från i höstas jag hade tillgänglig för tillfället och nej, det är inte jag som har parkerat bilen precis vid vattenpölen utan min sambo :)
V60 T4 Momentum Advanced Edition 2020
DÅ:
V60 D3 Classic R-Design aut 2018
V60 D4e Summum BE Pro 2015
DÅ:
V60 D3 Classic R-Design aut 2018
V60 D4e Summum BE Pro 2015