Moderator: Moderatorer

Jesperhellman skrev:På grund av en ny telefon satte jag i ett nytt fäste från brodit häromdagen.

Bild
Jag gjorde samma sak idag och kompletterade telefonhållaren med en hållare för GPS:en. Ser onekligen lite trångt ut framför luftutsläppen.

Bild

/Håkan
Användarvisningsbild
av SvenB
xerent skrev: Offtopic, men hur kommer det sig att bara taxibilar byter olja i automaten som del av Volvos föreskrifter?
Nu är det ju inte bara taxibilar som har oljebyte i automatlådan i serviceprogrammet, utan andra "yrkesbilar" också. Polis och ambulans tror jag har det också. Sedan tror jag att då motorjournalister jämför servicekostnader så är en sådan dyr serviceåtgärd inte så bra för Volvo. De flesta bilar klarar nog faktiskt att gå hela livslängden utan byte, åtminstone förr. Nu när även privatbilar rullar långt, så kanske det bör läggas in ett oljebyte. Jag anser det är väl investerade pengar.
av Chexet
Idag blev det nu front, grill, båda lycktorna, nya dimljus, nya backspeglar och ny lacka huv&front :)
Ett rådjur ville tydligen komma och hälsa på, menmen nu blir det R-design delar istället :D
Bild

Dx.com var snabba den här gången!
Nya lampor till regbelysningen, parkeringsljus och två interiört i fram. Hade glömt att jag beställt platta lampor. Får bli montering på torsdag när jag är klar på Jkpg bildemo. :)
grillchips skrev:Bild

Dx.com var snabba den här gången!
Nya lampor till regbelysningen, parkeringsljus och två interiört i fram. Hade glömt att jag beställt platta lampor. Får bli montering på torsdag när jag är klar på Jkpg bildemo. :)
Kul med china-LED för man ser aldrig några av samma modell. :D Utbudet är ju helt enormt.
Vi kanske ses på JB för övrigt, jag rullar från Järfälla ner till Jkpg och vidare till Växjö vid lunch på torsdag. :)
Haha ja, salig blandning de har! Satsade på inkapslade leds till regplåten då mina andra leds börjat se lite dåliga ut. Kan vara kvalité men kan likväl vara fukt. De platta leddarna ska sitta i taket i fram där de mittersta på bilden normalt snuddar plasten på kåpan, vill inte att man ska se ledden när den är avstängd. :)

Åhå! Jag och farsan åker från Skövde kring 11 och det tar knappa timmen att åka ner så vi lär vara på plats vid lunch. Ska leta efter en vit V50! ;)
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 1912
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]