- ons 09 apr 2014, 21:08
#854569
Man får vad man betalar för är nog svaret på den frågan. Jag brukar renovera oken på plats och det funkar fint. Bara att leta upp ett ok på skroten att plocka ur kolvarna från och montera i oket i din bil med en ny packningssats.
Pillrigt men betydligt billigare och lättare då det ofta är svårt att få lös bromsslangarna utan att dra sönder bromsrören.
När jag höll på och köpte/sålde 740s som värst tror jag att jag hade närmare 15 skrotade bromsok liggande för att få ihop delar :lol:
Pillrigt men betydligt billigare och lättare då det ofta är svårt att få lös bromsslangarna utan att dra sönder bromsrören.
När jag höll på och köpte/sålde 740s som värst tror jag att jag hade närmare 15 skrotade bromsok liggande för att få ihop delar :lol:
740 Turbo -87, 740 GL -85, 740 GLT 16V -88, Amazon -65 (evighetsprojektet), mm