Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sony
Kan man laga en sån med perfekt resultat,problemet är att jag fick en igår i min ögon höjd och börjar tro att jag kommer att störa mig på detta till och med om det är lagat. Hur blir resultat vid såna lagningar? Jag tejpade skottet direkt när jag fick det.
av Wachtel
Har fått och lagat ett par stenskott i synfältet. Visst syns det även efter lagning. Tydligt är det bara i vissa ljusförhållanden. Jag har inte besvärats av det.
Användarvisningsbild
av vetten
Man måste få stenskotten lagade så fort som möjligt annars så kommer det in skit i den lilla spricka som finns och då kommer det att synas mera, man brukar få små genomskinliga klisterlappar hos glasmästaren som man ska klistra över skadan direkt när man fått stenskotten.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Jag har ett stenskott som är lagat , dock inte mitt i synfältet men jag störs av det iallafall.
Naturligtvis är det olika från fall till fall men mitt blev inte osynligt som man sett på diverse reklam.
av Rådlös
Volvo har en broschyr över vilka stenskott som lagas eller inte. Framrutan är indelad i olika fält. Inom vissa områden lagas det inte utan rutan måste bytas. Den här broschyren kom med förra månadens Biliafaktura. Jag läste igenom den men slängde den efteråt. Den finns säkert hos närmaste Volvohandlare.
Användarvisningsbild
av Vojje
Rådlös skrev:Den här broschyren kom med förra månadens Biliafaktura. Jag läste igenom den men slängde den efteråt.
hmm, too much information :D
av Rådlös
Jag rättar mig själv. Jag hade inte slängt broschyren. Den låg under något annat.
Bild
Detta är en av 6 sidor, utgivna av Bilia. Vi berättar det så tror jag inte att vi trampar någon med upphovsrätt på tårna.
Användarvisningsbild
av sony
Mitt stenskott är i det röda fältet :evil:

Jag har fortfarande 3.4.4 som jag fick den 16 juli[…]

XC90 gen 1-fälgar på V60

Hej! Blev erbjuden en uppsättning 19”[…]

Felkod

De flesta bilderna är på EGR. Felkoden […]

Jag har också en V70 D3-2011 med varma/heta […]