Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Eftersom både Adde och Looner vägrar berätta vad som hänt så fick jag ta till mediearkivet och söka efter någon form av olycka i krokom.

"Den herrelösa långtradaren med släp rammade åtta personbilar som parkerats vid OKQ8-macken i Krokom.

Skriv första kommentaren! Olyckan inträffade vid 13-tiden på onsdagseftermiddagen.
Långtradararen hade parkerats på uppställningsplatsen för lastbilar. Plötsligt kom ekipaget i rullning.
Enligt ett ögonvittne rullade fordonet förbi föraren och hans passagerare när de gick mot värdshuset för att äta.
Efter att långtradaren rullat i närmare 100 meter blev det stopp mot de åtta bilarna som stod parkerade i en rad utanför värdshuset.
- Det här kunde ha slutat väldigt illa. Tänk om långtradaren kört på bensinpumparna eller någon människa, säger ögonvittnet.
Några av bilarna fick bärgas från platsen."

Källa: Mediearkivet.se

/Anders
av Addekarlsson
http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=6&id=745878
Artikeln som jag läste. :lol:

Ville ju inte säga nått för tidigt, för det hade ju kunna komma riktigt roliga gissningar på vad som hänt. :D
Användarvisningsbild
av elmuppo
Min gissning hade iaf innehållit en Skoter, Ronald Mcdonald och 4st tränade elit kycklingar.
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
branx skrev:Min gissning hade iaf innehållit en Skoter, Ronald Mcdonald och 4st tränade elit kycklingar.

:D ? :D
Användarvisningsbild
av AndreasC
branx skrev:Min gissning hade iaf innehållit en Skoter, Ronald Mcdonald och 4st tränade elit kycklingar.
hehehe..lita aldrig på elitkycklingar :shock:
Användarvisningsbild
av CarMan
Silver.Swe. skrev:
CarMan skrev:vist kan man parkera nära, men det där är ju för nära för att ha kört dit dom. nån måste ha skjutit dom i sidled.

ser att vissa bilar har skadade bakljus m.m.

måste du förstöra det roliga? kan vi inte bara låtsas att d var ett gäng fruntimmer? ;)
o vem säger att det fortfarende inte kan vara ett fruntimer inblandat?
av Addekarlsson
CarMan skrev:
Silver.Swe. skrev:
CarMan skrev:vist kan man parkera nära, men det där är ju för nära för att ha kört dit dom. nån måste ha skjutit dom i sidled.

ser att vissa bilar har skadade bakljus m.m.

måste du förstöra det roliga? kan vi inte bara låtsas att d var ett gäng fruntimmer? ;)
o vem säger att det fortfarende inte kan vara ett fruntimer inblandat?
Norrland = gott om kvinnliga chaufförer. :D
Jag känner minst 5 st kvinnliga tradarchaffisar som bor i mina trakter. :D

Men jag säger inte att det var ett fruntimmer, för jag har absolut ingen aning om vilket kön det var som var inblandat i detta. Ville bara påpeka att vi har gott om kvinns som kör tradare här. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Bosa
Tyvärr så har fältjägarrenarna tagit över efter elitkycklingarna, svåra att få syn på också iom kamoflagemålningarna därav att ÖP inte visste att det var Överste Rudolf som satte det hela i rullning om man säger så.
De har dessutom blivit extra farliga sen de gått på kommandodiet hos gulaschkungen i Lofsdalen. :shock:
Användarvisningsbild
av elmuppo
Bosa skrev:
Tyvärr så har fältjägarrenarna tagit över efter elitkycklingarna, svåra att få syn på också iom kamoflagemålningarna därav att ÖP inte visste att det var Överste Rudolf som satte det hela i rullning om man säger så.
De har dessutom blivit extra farliga sen de gått på kommandodiet hos gulaschkungen i Lofsdalen. :shock:
Oj. Och jag tyckte att de började bli otrevliga redan när de
gått med i Frälsningsarmens militanta gren...

Fast, är de ett lika stort hot som Ronald Mcdonald?

Vi pratar här om en Clown, som ler konstigt och låter barnen
få leksaker om de smakar på hans.. kött.

fy fan!

//Branx
Användarvisningsbild
av C.W.
ja, de är hemska de här MC gängen...ställer bara till trubbel :)

Indikationer på att backventilen vid insprut[…]

Har D4204T5 samma problem som D4204T14? nån […]

Theo's V60 T5 R-Design 2019

Trevlig bil! Kul ändå att hyfsat l&a[…]