- tis 11 mar 2014, 18:30
Jag har en V60 D2 2014. Men vid köp och leverans så strulade det väldigt mycket och det gick inte riktigt som det skulle alla gånger med allt som blev sagt.
Så nu har jag blivit lovad att ÅF ska stå för lite "modifieringar" av bilen såhär i efterhand. Men jag undrar vad som kan vara värt att fixa till med bilen som går att göra i efterhand?
Bland annat så missades backvarnare på bilen så undrar jag om det går att eftermontera det? Eller vad ska man annars satsa på att göra som man kan sakna! Bilen är ganska så basic i utförandet då det är en your kinetic modell.
Är det någon som har tips och förslag på vad man skulle kunna göra?
Så nu har jag blivit lovad att ÅF ska stå för lite "modifieringar" av bilen såhär i efterhand. Men jag undrar vad som kan vara värt att fixa till med bilen som går att göra i efterhand?
Bland annat så missades backvarnare på bilen så undrar jag om det går att eftermontera det? Eller vad ska man annars satsa på att göra som man kan sakna! Bilen är ganska så basic i utförandet då det är en your kinetic modell.
Är det någon som har tips och förslag på vad man skulle kunna göra?
Volvo V40 D2 2014, your kinetic, automat, VOC
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++