- mån 10 mar 2014, 21:16
Det blev dags att pensionera fruns V50 i vår ägo då den rullat 17800 mil sen vi köpte den ny 2008. På de stora hela en oförskämt pålitlig bil.
Hon har fattat mer och mer tycke för min V70 2,4D -2010, så jag lät henne ta över den snällt och vänligt
Då blev jag plötsligt "tvingad" att hitta något nytt att rulla med, och efter några månaders velande mellan en 2012-2013 R-design V60 och en V60 facelift MY2014 så föll valet på det senare. Upphämtad i förra veckan och inkörning påbörjad lite smått.
Bilen har lite tvättrepor som jag skall ta itu med snarast. Därför får ni hålla till godo med en dålig bild som jag tog i all hast med mobilen så länge.
Den är allt annat än ren på bilden dessutom :roll:
Hur som helst, Specen ser ut såhär:
Volvo V60 D4 163 S/S Momentum Business Edition
Ember svart Metallic 487
Inredning Tylösand Mörkgrå Tak K661
Klimatpaket med VOC
Teknikpaket HP Audio med 7" skärm
Digitalt Kombiinstrument mm.
Framtida planer är 18" Ixion och avtagbar dragkrok, samt lite grejer för att göra bagaget hundvänligt.
Smågrejer såsom glasögonfodral osv är beställt.
Kanske lite R-design prylar kan leta sig på bilen framöver med, vi får se.
Återkommer med riktiga bilder efter den stundande rekonden.

Hon har fattat mer och mer tycke för min V70 2,4D -2010, så jag lät henne ta över den snällt och vänligt

Då blev jag plötsligt "tvingad" att hitta något nytt att rulla med, och efter några månaders velande mellan en 2012-2013 R-design V60 och en V60 facelift MY2014 så föll valet på det senare. Upphämtad i förra veckan och inkörning påbörjad lite smått.
Bilen har lite tvättrepor som jag skall ta itu med snarast. Därför får ni hålla till godo med en dålig bild som jag tog i all hast med mobilen så länge.
Den är allt annat än ren på bilden dessutom :roll:
Hur som helst, Specen ser ut såhär:
Volvo V60 D4 163 S/S Momentum Business Edition
Ember svart Metallic 487
Inredning Tylösand Mörkgrå Tak K661
Klimatpaket med VOC
Teknikpaket HP Audio med 7" skärm
Digitalt Kombiinstrument mm.
Framtida planer är 18" Ixion och avtagbar dragkrok, samt lite grejer för att göra bagaget hundvänligt.
Smågrejer såsom glasögonfodral osv är beställt.
Kanske lite R-design prylar kan leta sig på bilen framöver med, vi får se.
Återkommer med riktiga bilder efter den stundande rekonden.
Senast redigerad av 9 wendtan, redigerad totalt 0 gång.
Min: V60 T6 Recharge MY21
Fruns: V70II Classic Sport MY16
Fruns: V70II Classic Sport MY16