NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Helt rätt. Jag undviker att prata i telefon även om jag har handsfree. Men med handsfree:n slipper jag röra telefonen, utan bara slå en titt på bilens display och trycka exit på rattknappen om jag bedömer att uppringaren kan vänta.. Eller om jag bedömer samtalet viktigt, trycka på enter.
Användarvisningsbild
av grillchips
Fördelen med att vara utan vissa funktioner i nuvarande bil är att man vet vad man inte kommer vara utan nästa gång. ;)
Förvisso på gott och ont, det tenderar att bli dyrt med alla önskemål...
Användarvisningsbild
av Perra83
grillchips skrev:Hellre blåtand med musikstreaming än AUX.
Hellre AUX än blåtand utan musikstreaming.
Hellre USB än AUX.
8)
Håller med fullt på dom två första. Den sista tvärtom. Kör Android mobil med Spotify då vill jag ha AUX före USB för att få något ljud i bilen. :wink:

Kör själklart blåtands streaming i båda bilarna. USB är bra om man behöver ladda mobilens batteri :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
Perra: Jag kör förvisso mestadels Spotify också, längesen man fipplade med nedladdning av musik.. Men vore skönt att ha ett bibliotek på en liten sticka ändå. Och har man USB har man väl per automatik AUX i paketet om jag förstått det rätt, bästa av två världar? ;)

Xibbe: Fördel för de med ett äpple förstås, i detta hushåll håller vi äpplet till datorer, mobiler skall vara androider. ;)
Vad heter det som är trasigt?

Kolla förresten hur det ser ut på andra[…]

Tex får man alltså på B96 dra v[…]

Ett tips är att testa de olika stolarna - det[…]

Det är vänster fram som låter. . I[…]