- tor 06 mar 2014, 20:11
Visst hade det varit bra att utveckla ett bredare system, men det tycker jag nog ligger på telefontillverkarnas sida. Detta är ju ett konkurrensmedel, något som Apple verkar ha förstått. Jag tror knappast det är lönsamt för Volvo att lägga pengar på att utveckla något så OS integrerat som detta skulle vara, om det ens är möjligt. Men att integrera detta redan färdiga system från Apple lär ju inte va någon stor sak för Volvo.
joel80 skrev:Men jobbigt när man letar begagnat.. Man sumpar ju begagnatmarknaden totalt då.. du vet att alla som köper bil inte köper ny bil och väljer egna tillbehör va?Jag har aldrig köpt en ny bil i mitt över 40 år långa liv så det ä jag fullt medveten om, jag är tyvärr inte gjord av pengar så jag kan köpa de bilar jag vill ha som nya. Men det du är ute efter gäller väl för alla tillbehör redan idag? Skall man köpa begagnad bil får man kompromissa och leta otroligt länge och kanske köra långt för att hitta vad man vill ha om man är kräsen.
Jag säger det igen.. att lägga utveklingspengen på att utveckla ett bredare system kan inte vara fel. Det här är att låsa fast sig, även om det för första köparen blir valfritt.
Visst hade det varit bra att utveckla ett bredare system, men det tycker jag nog ligger på telefontillverkarnas sida. Detta är ju ett konkurrensmedel, något som Apple verkar ha förstått. Jag tror knappast det är lönsamt för Volvo att lägga pengar på att utveckla något så OS integrerat som detta skulle vara, om det ens är möjligt. Men att integrera detta redan färdiga system från Apple lär ju inte va någon stor sak för Volvo.
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
V60 D4 R-Design MY13: Bruks med puts