PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

Hej!

Jag har en fin skinn-inredning passande Volvo 144 årsmodell 1974, som jag funderar på att sälja. Vad kan den tänkas vara värd? Jag funderar på attt begära 5000:-. Är detta för mycket eller för lite? Är det någon som är intresserad? Priset gäller för två framstolar + baksäte + dörrpaneler. Två sömmar är delvis trasiga (knappt synbart) och på två ställen har de legat an mot något som har gjort klädseln lite missfärgad (borde gå att åtgärda). I det stora hela mycket bra skick för sin ålder.
Du kan ju ta bort det själv om du vill. Logga in dig. Gå till inlägget och klicka på Ta bort, det lilla krysset. För säkerhets skull har du sparat inlägget i datorn med Ctrl + C. Sedan öppnar du det med Ctrl + V i Köp och Sälj.
Rådlös skrev:Du kan ju ta bort det själv om du vill. Logga in dig. Gå till inlägget och klicka på Ta bort, det lilla krysset. För säkerhets skull har du sparat inlägget i datorn med Ctrl + C. Sedan öppnar du det med Ctrl + V i Köp och Sälj.
Jag kan inte hitta det lilla krysset (dvs. "ta bort"). Är jag blind, eller? Hjälp!
Det skall finnas till höger i rutan där det står "Ändra" och så ett utropstecken och "Citera". Det märkliga är att jag ser det inte heller i mitt inlägg. Kan det vara så att det syns bara i det senaste inlägget i tråden, alltså det som kommer längst ner och under förutsättning att man är på sitt eget inlägg?
Det kanske är en logisk förklaring för annars vore det lite galet om man kunde ta bort ett inlägg mitt i tråden.
LarsBd skrev:Ett besvarat inlägg går inte att ta bort själv, endast sista inlägget i en tråd kan tas bort.
Nej, det verkar inte stämma. Jag vill ta bort följande inlägg som jag själv har gjort för några månader sedan: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5&t=102321
Jag kan inte komma på hur jag skall ta bort det inlägget. Notera att ingen ytterligare kommentar finns i tråden, enbart mitt eget inlägg.
LarsBd skrev:Det kan vara så att det endast går att ta bort under en begränsad tid berorende på hur forumet är inställt.
Vid knapparna för ändra och citera ska finnas ett X, klicka på det.
Vid knappen "ändra" finns bara knappen "utropstecken" samt knappen "citera", Jag kan inte hitta någon knapp märkt "X".

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]