- ons 26 feb 2014, 21:19
Hittat denna annons och med tanke på att jag har noll erfarenhet av bilköp och bara tanken på att åka till bilfirman gör mig nervös, behöver jag lite hjälp!
Vad ska jag tänka på? Låter priset vettigt? Kan man pruta?
129 900:-
Volvo V70 2,4 170hk Classic/momentum Bensin Modellår:2008 Tillverkningsår:2007
Mätarställning: 10154 mil
Färg: Gråmetallic
Karosseri: Kombi
Info: Automatisk växellåda, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Airbag sida, Antisladdsystem, Antispinn, Backsensorer, C-lås, CD / Stereo, Dimljus, Dragkrok, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Komplett ifylld servicebok, LM-fälgar, Metallic lackering, Multifunktionsratt, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Halvskinnklädsel, Stolvärme fram, Ställbar ratt, Svensksåld, Tonade rutor/Solfilm, Vinterhjul - dubb, Yttertemperaturmätare,
Vad ska jag tänka på? Låter priset vettigt? Kan man pruta?
129 900:-
Volvo V70 2,4 170hk Classic/momentum Bensin Modellår:2008 Tillverkningsår:2007
Mätarställning: 10154 mil
Färg: Gråmetallic
Karosseri: Kombi
Info: Automatisk växellåda, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Airbag sida, Antisladdsystem, Antispinn, Backsensorer, C-lås, CD / Stereo, Dimljus, Dragkrok, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Komplett ifylld servicebok, LM-fälgar, Metallic lackering, Multifunktionsratt, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Halvskinnklädsel, Stolvärme fram, Ställbar ratt, Svensksåld, Tonade rutor/Solfilm, Vinterhjul - dubb, Yttertemperaturmätare,