- tis 04 feb 2014, 22:29
det är ju det bästa, att få ge igen. om någon bländar mig, oavsett dimlju+halvljus, felinställda ljus eller inte bländat av så slår jag på helljuset, och då har jag hyffsat mycket att lysa med, 5 big knick, 3 med 75w xenon och 2 med 35w xenon. då ger dom sig ganska snabbt
joel80 skrev:umekille skrev:De 2-bilar jag fått blink mot har inga dimljus inmonterade.Ah.. ok
Orsak 1 husvagnsdragning
Orsak 2 myslyse i grillen(bortmonterat numer)
Husvagnsdragning (eller släp) kan ju bli lite bländande om man inte har typ nivåjustering eller på annat sätt kan reglera ljuset.. jag gissar att du hade koll på kultrycket. (Tror inget annat.. ;) )
Milktrucker:
Hahaha.. skulle det inte vara så fult att montera helljusramp på en V70 skulle jag göra det bara för att kunna vara en ordentlig nagel i ögat på de som bländar mig. (Väldigt omoget, förlåt..) :)
det är ju det bästa, att få ge igen. om någon bländar mig, oavsett dimlju+halvljus, felinställda ljus eller inte bländat av så slår jag på helljuset, och då har jag hyffsat mycket att lysa med, 5 big knick, 3 med 75w xenon och 2 med 35w xenon. då ger dom sig ganska snabbt