Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AGN_747
Är det någon som har en monteringsanvisning eller teknisk beskrivning av en dieselvärmare till volvo 855 -96. Vet inte om det är en Ardic, framgår inte av medföljande instruktionsbok där det bara står VOLVO med stora bokstäver. Den är iallafall monterad framför bakaxel lite till höger. Antar att man måste lyfta upp bilen för att komma åt det saker som ska kollas. Eller går det att ta lös plastkåpan över själva motorn och komma åt det som ska åtgärdas?
Användarvisningsbild
av Karlsa
Tjena!

Jag har samma problem så jag är nyfiken när du hör nått!! :shock:

Min går inte alls, och nu är det -20 grader här uppe! :lol:

Ha de!
av olson
AGN_747 skrev:Är det någon som har en monteringsanvisning eller teknisk beskrivning av en dieselvärmare till volvo 855 -96. Vet inte om det är en Ardic, framgår inte av medföljande instruktionsbok där det bara står VOLVO med stora bokstäver. Den är iallafall monterad framför bakaxel lite till höger. Antar att man måste lyfta upp bilen för att komma åt det saker som ska kollas. Eller går det att ta lös plastkåpan över själva motorn och komma åt det som ska åtgärdas?
Du har pm
Användarvisningsbild
av Karlsa
Hittar inget!? :lol:
av olson
Karlsa skrev:Hittar inget!? :lol:
Skicgade bara till agn, men du kan oxo få 1 :D
av AGN_747
Hej!

Kunde du mejla ett, vore kanonfint :)

Tack på förhand.
av olson