Moderator: Moderatorer

av femman
Om man köper en V70 med så snygg färg så är man ju helt klart ganska smart och förstår då självklart också hur man skall parkera... ;)
Hahaha, är det det där som kallas once in a lifetime? ;)
Blev en mellanservice hemma på xc90. är ju så långa intervaller på dom ;) D5'an är en så trevlig motor att ha å göra med så man blir bara glad av att få meka lite. Ny finolja, oljefilter och pluggpackning, nytt luftfilter som faktiskt verkligen behövdes och ett nytt kupéfilter som dock är onödigt bökigt att byta enligt mig.
Användarvisningsbild
av taxi
Jag gick ut, konstaterade att min bil är för skitig för att köras utan att göra rent baklysen och nummerplåt, så jag tog sambons bil istället. En liten rostfläck som ingen egentligen lägger märke till räckte för att jag skulle sluta bry mig :( Blir nog ingen mer tvätt för honom..
Men det betydde att en Saab blev glad i alla fall, nya torkare från Biltema, utöver ett nytt Michelindäck eftersom ett endast ett år gammalt dubbdäck led av separation. Men bilen har slutat att hoppa upp och ner nu så det är ju bra :D
Jag har tittat ut på den genom köksfönstret och tyckt synd om den där den står skitig och blöt.. med influensa i hela familjen har det inte riktigt funnits kraft att tvätta den. :(
Användarvisningsbild
av SvenB
Varit nere i garaget och plockat ut alla mattorna, så mattan under får torka ur ordentligt.
Bytt ut 16" Naos vinterhjul mot nylackade Canicula 17" och nya Gislaved NordFrost 100 dubb 225/50/17 :D
Ser mycket bättre ut!
joel80 skrev:Jag har tittat ut på den genom köksfönstret och tyckt synd om den där den står skitig och blöt.. med influensa i hela familjen har det inte riktigt funnits kraft att tvätta den. :(
Du får väl planera att tvätta bilen först och SEN få influensan! ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Jag gjorde ju det! Men dottern planerade fel och blev sjuk en dag tidigare så jag fick vabba.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 1912

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]