Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KarlE
Kom igen nu! Någon måste veta något? Jag kan inte stilla min nyfikenhet. ;-//
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Ändrad rubrik
av KarlE
XC90_Executive skrev:Jag tror att premium sound blir uppdaterat, i samarbete med Harman Kardon!
Är det tumme upp eller ner? Eller kan det bli vilket som?
Användarvisningsbild
av Perra83
KarlE skrev:
XC90_Executive skrev:Jag tror att premium sound blir uppdaterat, i samarbete med Harman Kardon!
Är det tumme upp eller ner? Eller kan det bli vilket som?
Tumme upp i så fall!!! Då kan det bli ÖS igen!
Användarvisningsbild
av Guligan
Det kommer alltid en ny färg.

Och en ny Ocean Race Edition är det dags för också såklart! (Racet startar i Alicante i oktober)
Användarvisningsbild
av Skruffel
Det här med Ocean Race Edition... Är inte det lite hypat, om vi ska vara helt ärliga?
Det som skiljer är väl endast färgen på lacken och möjligtvis färgen på tyget på insidan?
av KarlE
Skruffel skrev:Det här med Ocean Race Edition... Är inte det lite hypat, om vi ska vara helt ärliga?
Det som skiljer är väl endast färgen på lacken och möjligtvis färgen på tyget på insidan?
Och fälgarna! ;)
Användarvisningsbild
av laser2
KarlE skrev:
Skruffel skrev:Det här med Ocean Race Edition... Är inte det lite hypat, om vi ska vara helt ärliga?
Och fälgarna! ;)
Och VOR-logga istället för vanlig Volvo-logga på Sensusskärmen vid uppstart! ;)
av Linqid
Jag är jättenöjd med att vi valde Ocean Race. Man ser knappt några alls på vägarna jämfört med övriga varianter, och detaljerna höjer faktiskt helhetsintrycket. Det jag kan komma på rent spontant som skiljer är: ett riktigt snyggt insynsskydd i bagaget; unika 17"-fälgar; unik interiörlist; OR-logga på framskärm, i nackstöd och i Sensus-meny; unik skinnklädsel med kraftigare sömmar samt rails i silver (trots Momentum).

När vi köpte var tillägget typ 10 000 kr på kampanj, helt klart prisvärt med tanke på att skinn, 17"-fälgar och Electric Silver tillsammans är värt betydligt mer än så!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]