NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej har nyligen skaffat mig en V50 och vill skaffa mig rätt utrustning till rätt pris.

Har läst runt en del det verkar som många beställt nåt som heter dice från Kina? Måste jag ha en sån eller räcker det med vida och en kabel?
Eller vad finns det mer för alternativ?
DICE är själva kabeln / interfacet , vida är mjukvaran men om du beställer från Kina så se till att du får en klonad dice och inte nåt som ser ut som en , bra klon DICE brukar vara lite dyrare (150 $ och uppåt ). Får du en med bara blåa led lampor så har du fått en kass klon..
JanneH skrev:Hej har nyligen skaffat mig en V50 och vill skaffa mig rätt utrustning till rätt pris.

Har läst runt en del det verkar som många beställt nåt som heter dice från Kina? Måste jag ha en sån eller räcker det med vida och en kabel?
Eller vad finns det mer för alternativ?

Är du ute efter smidighet så skaffa en PPC, enklare blir det inte. Rätt många som får kludda en del med piratmjukis och laptopp som de inet f[r ig[ng Vida p[

Jo men hur får man bort denna klädsel[…]

Recharge frågor

Har kollat led Volvo nu och enligt dom ger motor 2[…]

Att MG är kinesiskt har märkligt nog g&a[…]

Med B96 och en XC90 Recharge får jag inte dr[…]