Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Steve McStone
Ja du, om det vore så enkelt...
Användarvisningsbild
av Caffis
Har du testat då??? mitt sytem kärvar 1500mil sen börjar den rycka hosta o hacka lamnda lampan börjar lysa osv. .Fick tippset av en volvo meck torr soppa . En flaska sen fungkar den i gen Förr fanns det en massa bly och andra tillsatser i soppan som smörjde ,bra för motorn men inte miljön. Bakre ljudämparen brukar paja in i från (hörs ej)sen kommer allt ludd o täpper till i röret hände på min för ett tag sedan brukar komma ut lite trådar i röret. Kolla! bilen går rent men orkeslös. Annars är jag en stark motståndare till en massa hokuspokus tillsatser för motorer och så vidare,för om det verkligen är så himla bra som dom säger borde det finnas där redan från början eller hur?Köp inte något skräp Red LIne fungkar på min i allafall kul om någon har mer tipps om bra grejor Typ Wd40 är en sådan, bara blåsa på,Rakt in i datorn kontakter leder lager osv. :wink:
XC60 MY27

Nu har även V60 blivit my27. Max 335 hk. T8 &[…]

EX60

Ny här nu i väntan på nya bilen. B[…]

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?