Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
hej allihop nån som har erfarenhet av passat en 1.8t 98 kombi torkarmotorn har i bakluckan har lagt av nån som vet hur kåpan på insidan sitter fast den är av plast är rädd att skiten spricker när man tar av den.hur är det går det att få igenom besiktningen om torkaren bak inte fungerar :?: mvh/roger hm skulle kanske vara på allmänna bildiskusioner istället :oops: flytta du den dit om det är fel tråd adde.
av haxpet
Skulle inte tro att dom testar torkaren bak i besiktningen. Men det kan ju vara så att om den finns där så måste den funka. Men det finns inget som säger att du måste kunna se igenom bakrutan, den får man ju måla svart om man vill.

Kanske du kan undvika frågor om du monterar bort torkaren (armen alltså)
av mando
dom bryr sig inte om den min funkade inte heller och den gick igenom besisktningen. dina elhissar behöver inte heller funka bara om man kan komma in och ut ur dörren.
Användarvisningsbild
av lilleman
tackar för svaren misstänkte att det var så jag hade en taksänkt amazon med igensvetsad bakruta och dem sa aldrig nåt om det mvh/roger :D
Användarvisningsbild
av GT-mannen
lilleman skrev:tackar för svaren misstänkte att det var så jag hade en taksänkt amazon med igensvetsad bakruta och dem sa aldrig nåt om det mvh/roger :D
Det stämmer. Man behöver inte ha någon bakruta. Det räcker faktiskt med två ytterspeglar.

/Håkan
OM RYSSEN KOMMER

Visst är det så men på någ[…]

Vet du när senaste broms-skivor/beläg[…]

Nytt försök med bromsarna idag. Riktigt […]

Hej Vad krävs för att montera 2005 face[…]