Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvo_850.se
HEJ jag vill ha lite hjälp ang. träpanel. har en s70-00 som vill byta plast (original) till träpanel men nu till frågan hur ta man bort den, jag har nämnlingen hittat en jätte fin träinredning ljust trä som jag ska åka och försöka ta loss har ni bilder som visar hur man gör är de jätte bra
behöver fort svar mde möjligt snälla svara alla som kan
m.v.h volvo t5
Användarvisningsbild
av volvo_850.se
volvo_850.se skrev:HEJ jag vill ha lite hjälp ang. träpanel. har en s70-00 som vill byta plast (original) till träpanel men nu till frågan hur ta man bort den, jag har nämnlingen hittat en jätte fin träinredning ljust trä som jag ska åka och försöka ta loss har ni bilder som visar hur man gör är de jätte bra
behöver fort svar mde möjligt snälla svara alla som kan
m.v.h volvo t5
kan ingen om det ?
av Ricaro
Jag var i liknande tankar med att fixa träpanel till min 850 -92 från någon skrot, men när jag undersökte saken närmare så fick jag till svars att de inte var någon idé att fösöka få loss dem om man ville behålla dem hela. Utan tipset var då att de var bättre att köpa nytt.
Jag beställde då till min bil från följande sida:

http://www.toktrimm.se/

Obs, det var alltså till modellen Volvo 850 -92, så vet inte exakt hur de är till övriga modeller, men kanske kan ge något iaf.
(Tycker de var bra pris på kompletta paneler på sidan jag angav, och de var INTE någon enkel utskuren film.)
Användarvisningsbild
av JimmyG
annars kan ju ett bra tipps vara att skaffa en haynes gör det själv bok... finns på biltema för 199 tror jag det var :-)
Användarvisningsbild
av Dobermann
nä..inte jag iallafall...

I sverige byter vi sällan komplett v&au[…]

Är inte gräns för varning 51mm? nor[…]

XC60 -21 lite frågor

Det orangea visar väl bara att det är ma[…]

Orginal polestarfälgar med et som svälje[…]