- mån 13 jan 2014, 10:56
Jag "kör" med motor/kupé värmare från oktober till april både hemma och på jobbet. Funkar Kanon
Än har vi bara haft höst, men i natt kom vintern -8° i morse och snö i eftermiddag. Får se hur länge det varar, det är ju trots allt 1 1/2 vinter månad kvar. Mitt Japanska körsbärsträd har blommat i en vecka nu.... ?:-/
Hälsning från Halmstad
Mvh
Lennart
osla skrev: annars har jag bara med 7 m långa hemmagjorda startkablar, gjorda av grov jordkabel från svetsarDet är nog något av det bästa jag gjort för bilen, fast mina är "bara" 3,5m. Använder dom dock sällan till min "pärla", men hjälpt många andra. Det går nästan aldrig att "hjälpa igång" en diesel motor med kablar från "macken". Tar man flera flera stycken kan det gå.
Jag "kör" med motor/kupé värmare från oktober till april både hemma och på jobbet. Funkar Kanon
Än har vi bara haft höst, men i natt kom vintern -8° i morse och snö i eftermiddag. Får se hur länge det varar, det är ju trots allt 1 1/2 vinter månad kvar. Mitt Japanska körsbärsträd har blommat i en vecka nu.... ?:-/
Hälsning från Halmstad
Mvh
Lennart
Senast redigerad av 1 lennarte, redigerad totalt 0 gånger.
Mvh
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V
Lennart
Kör sedan många år en väl utrustad 745 -88B GLT 16V