- sön 12 jan 2014, 00:24
Måste bara säga att jag är imponerad av originaltorkarna (Bosch?) - Fick nya ditsatta när jag köpte bilen för snart 3år sen, och funkar än idag :D
Moderator: Moderatorer
rosenlorden skrev:Måste bara säga att jag är imponerad av originaltorkarna (Bosch?) - Fick nya ditsatta när jag köpte bilen för snart 3år sen, och funkar än idag :DHåller med, våra byttes efter 4-5år och ca 12000mil. Det blev original igen.
rosenlorden skrev:Måste bara säga att jag är imponerad av originaltorkarna (Bosch?) - Fick nya ditsatta när jag köpte bilen för snart 3år sen, och funkar än idag :DLåter som du hade en säljare som var mån om att få en nöjd kund. Får man fråga vilken bilhandlare det var?
rosenlorden skrev:Måste bara säga att jag är imponerad av originaltorkarna (Bosch?) - Fick nya ditsatta när jag köpte bilen för snart 3år sen, och funkar än idag :DDå måste vi ha olika krav på vad som är bra sikt, jag har konstant dom 10 åren bytt torkare var 2000 mil ungefär. Då tycker jag dom har gjort sitt och man tvingas spola en massa hela tiden för att hålla rent.
nissesvolvo skrev:Gör rent med t-sprit imellanåt så blir dom som nya. Håller flera år då.Ska inte T-sprit drickas ? :D
Älskar berättelser med lyckliga slut! Ta[…]