- ons 08 jan 2014, 08:48
#822246
Ja då vart man tvingad att gå till "proffs" för att få hjälp med bilen(Volvo XC 70 D5 2008), allt annat än limma rutor gör jag själv.
Och vipps så sitter man med problem, inte bara ett heller.
När jag hämtade ut bilen gick vänster torkare utanför bilen i ändläget, känns som om det inte är helt korrekt ?:-/ , detta justerade jag snabbt själv.
Vidare låg det en liten fin spetsig skruvmejsel kvar i framsätet, hade denna gått in i lädret hade jag blivit fullständigt tokig.
Och regnsensorn funkar inte längre och plastkåpan som siter bakom backspegeln har ramlat ner.
Känns som "proffs" som försäkringsbolaget hänvisar till för att få en vindruta utbytt.
Finns det någon trevlig volvokännare här som kan hjälpa mig med tips på regnsensorn, alla kablar ser ut att sitta i, och det är rätt ruta med öppningen för sensorn, jag har kontaktat glasmästaren som är mycket oförstående, så jag räknar inte med att få någon hjälp där.
Kan den behöva kodas när klantskallarna har haft den demonterad?
Alla kreativa förslag mottas tacksammast
Och vipps så sitter man med problem, inte bara ett heller.
När jag hämtade ut bilen gick vänster torkare utanför bilen i ändläget, känns som om det inte är helt korrekt ?:-/ , detta justerade jag snabbt själv.
Vidare låg det en liten fin spetsig skruvmejsel kvar i framsätet, hade denna gått in i lädret hade jag blivit fullständigt tokig.
Och regnsensorn funkar inte längre och plastkåpan som siter bakom backspegeln har ramlat ner.
Känns som "proffs" som försäkringsbolaget hänvisar till för att få en vindruta utbytt.
Finns det någon trevlig volvokännare här som kan hjälpa mig med tips på regnsensorn, alla kablar ser ut att sitta i, och det är rätt ruta med öppningen för sensorn, jag har kontaktat glasmästaren som är mycket oförstående, så jag räknar inte med att få någon hjälp där.
Kan den behöva kodas när klantskallarna har haft den demonterad?
Alla kreativa förslag mottas tacksammast