Moderator: Moderatorer

Brainy: Vad nu, duger de inte längre? ;)
Du kan få ett par 15" med dubbdäck i utbyte!
Om jag inte varit pappaledig sen augusti och planerar att vara det till augusti detta år så hade det varit aktuellt, men man blir tyvärr inte miljonär av att gå hemma.. Annars så! :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Du får begära påökt. :-)-) :roll:
Den enda påökningen som sker är väl snarare att det är dags att börja planera barn nummer 2..... :shock:
Användarvisningsbild
av SvenB
Planera kan man väl, men det blir när det blir. 1:an tog nästan ett år. 2:an gick direkt och 3:an kom tre minuter efter 2:an. :roll:
Visst är det så. Ettan tog bara några veckor, planerat men inte att det skulle "sitta" så snabbt. Får se om tvåan är lika snabbt på plats.

Nåväl!
Idag fyllde jag pärlan med en göttig tank E85. Fortfarande inte gett henne en enda tank B95/98 sedan köpet. Spinner som en katt!
Var inne på bes idag. Han krabbade länge och väl besiktningsgubben med att försöka tända mina xenonkonverterade dimljus ;) Han var måttligt irriterad när jag tände upp dom framför honom att bes var klar ;) I övrigt var det blanka papper denna gången. Rätt skönt trots 31100 mil på mätaren. Känns som att vården man ger bilen lönar sig.
Användarvisningsbild
av SvenB
Varför reta den stackars besiktningsteknikern :?:
SvenB skrev:Varför reta den stackars besiktningsteknikern :?:

Haha, har 4 kompisar som jobbar på det stället, varav 3 var på plats och jobbade på sina bilar. Sen gjorde vi samma modifikation på den enes bil med xenon i dimljus, kopplat på både dim och helljus.
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 1912

Jag hade separat SIM-kort första åren i[…]

gummilist

Gjorde jobbet idag, det tog en stund med att f&ari[…]

3G släcks

https://www.youtube.com/watch?v=6IyTiA5pUWs Lite b[…]