Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Calleochlotta
Tjena

Någon som har erfarenhet av detta? Har en italienimport utan stolsvärme och såg att det finns inlägg att köpa.. Nån som vet fall elen som är dragen funkar att koppla in stolsvärme till och om det är svårt att riva klädseln?
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
Calleochlotta skrev:Tjena

Någon som har erfarenhet av detta? Har en italienimport utan stolsvärme och såg att det finns inlägg att köpa.. Nån som vet fall elen som är dragen funkar att koppla in stolsvärme till och om det är svårt att riva klädseln?
blir nog billigare och lättare att hitta en elvärmestol på skroten!
Användarvisningsbild
av JimmyG
bilar som är importrade saknar stolsvärme, OCH även kablar dragna. Orsaken till detta är annat klimat sägs det.

Men att det finns draget tvekar jag mycket starkt på. har hafft ca 10 importbilar, ingaen av dom har hafft kablar draget när vi kollat
Användarvisningsbild
av Silver.Swe.
JimmyG skrev:bilar som är importrade saknar stolsvärme, OCH även kablar dragna. Orsaken till detta är annat klimat sägs det.

Men att det finns draget tvekar jag mycket starkt på. har hafft ca 10 importbilar, ingaen av dom har hafft kablar draget när vi kollat

min import värmer min rumpa fint iaf!
dock tror ja som du, att om d inte finns stolvärmare från hela början så e nog inte kablarna dragna för't heller.
D4 VEA dricker olja

Kollat komp på motorn 25, 25, 25, 25 är[…]

Tack för hjälp, nu är beställn[…]

Polestar 4 på gång....

Testar att fråga här. Har provsuttit P[…]

Start stopp

Har meddelande start stopp service erfodras g&arin[…]