- lör 14 dec 2013, 14:30
Nu är det nära...
Efter veckor av beslutsångest och vacklande fram och tillbaks mellan XC60 D5 AWD och XC60 D4 FWD har jag nu bestämt mig (tror jag) för att VEA är viktigare än AWD. Nu ser specen ut så här:
XC60 D4 Summum Business Edition Pro II
Lack: 712, Rich Java
Inredning: G36M, Läder, Hasselbrun/mörkgrå mörkt innertak
Manuell låda
Lastpaket
Teknikpaket PRO med Sensus Connect HP 7"
Sportpaket
Klimatpaket med Volvo on Call
Driver alert (egentligen är det helljusautomatiken jag är ute efter, men den går inte att beställa separat)
Borttagning av emblem
Elfällbara nackskydd
Eluppvärmda spolarmunstycken
Park assist kamera
Progressiv styrservo
Fuktsensor
Panelinlägg Copper Dawn
Odubbade vinterhjul
Fast drag
Skyddsgaller
Har plockat bort följande som jag iofs skulle vilja ha men inte får in i budgeten:
AWD
Driver support paket
Eluppvärmd vindruta
Four-C
Några sista-minuten-tips om vad som är "fel" innan jag skickar in beställningen? Förstår att det inte finns rätt och fel i det här fallet, men har jag missat något man inte kan leva utan alternativt tagit med något som inte är värt att betala för?
Edit: Återförsäljaren tipsade mig om att om jag ville ha VEA-motorn så skulle jag inte vänta för länge med beställningen. Snart är MY14 slutsåld med denna motorn, leverans blir det tidigast i april...
Efter veckor av beslutsångest och vacklande fram och tillbaks mellan XC60 D5 AWD och XC60 D4 FWD har jag nu bestämt mig (tror jag) för att VEA är viktigare än AWD. Nu ser specen ut så här:
XC60 D4 Summum Business Edition Pro II
Lack: 712, Rich Java
Inredning: G36M, Läder, Hasselbrun/mörkgrå mörkt innertak
Manuell låda
Lastpaket
Teknikpaket PRO med Sensus Connect HP 7"
Sportpaket
Klimatpaket med Volvo on Call
Driver alert (egentligen är det helljusautomatiken jag är ute efter, men den går inte att beställa separat)
Borttagning av emblem
Elfällbara nackskydd
Eluppvärmda spolarmunstycken
Park assist kamera
Progressiv styrservo
Fuktsensor
Panelinlägg Copper Dawn
Odubbade vinterhjul
Fast drag
Skyddsgaller
Har plockat bort följande som jag iofs skulle vilja ha men inte får in i budgeten:
AWD
Driver support paket
Eluppvärmd vindruta
Four-C
Några sista-minuten-tips om vad som är "fel" innan jag skickar in beställningen? Förstår att det inte finns rätt och fel i det här fallet, men har jag missat något man inte kan leva utan alternativt tagit med något som inte är värt att betala för?
Edit: Återförsäljaren tipsade mig om att om jag ville ha VEA-motorn så skulle jag inte vänta för länge med beställningen. Snart är MY14 slutsåld med denna motorn, leverans blir det tidigast i april...