- tor 05 dec 2013, 02:38
#811584
Letar 850, vet inte varför, men är tokkär i 5an ljudet :D
Hade en 850 innan, men i en sinnessvag stund då jag letade billig turbo, så bytte jag min kära 850 mot en 9000 ltt(senare boxad till ftt)
Den står nu avställd(någon som behöver delar?)
Hur som helst, letar efter 850 som sagt.
Än så länge har jag tittat på en 855 97a glt. Lambdalampan lös och tickade i motorn, två saker som oroade min plånbok, kan min plånbok ha rätt i sin magkänsla om att den kommer bli mager ifall jag hade köpt den på plats. Han trodde lamban lös pga hål i avgaset, hålet var visst efter grenröret. Kan det påverka lambdan så den varnar på panelen?
Är inte superhaj på det här, är fortfarande under självupplärning :D
Imorgon ska jag och titta på en 854 gl/se med 30k på mätaren, ska jag vara extra uppmärksam på något vid dom milen på gl/glt?
Hade en 850 innan, men i en sinnessvag stund då jag letade billig turbo, så bytte jag min kära 850 mot en 9000 ltt(senare boxad till ftt)
Den står nu avställd(någon som behöver delar?)
Hur som helst, letar efter 850 som sagt.
Än så länge har jag tittat på en 855 97a glt. Lambdalampan lös och tickade i motorn, två saker som oroade min plånbok, kan min plånbok ha rätt i sin magkänsla om att den kommer bli mager ifall jag hade köpt den på plats. Han trodde lamban lös pga hål i avgaset, hålet var visst efter grenröret. Kan det påverka lambdan så den varnar på panelen?
Är inte superhaj på det här, är fortfarande under självupplärning :D
Imorgon ska jag och titta på en 854 gl/se med 30k på mätaren, ska jag vara extra uppmärksam på något vid dom milen på gl/glt?