- fre 12 jan 2007, 16:14
Vad som efterlystes, var lite sans i debatten.
Den verkar ha kommit nu.
Tack för det.
:D
camaro69
nuttytompa skrev:Helt uppenbart var det fler än jag som reagerade på dina första inlägg.camaro69 skrev:Men snälla du jag bad att slippa deras kommentarer, var skrev jag något om dom? ja annat än att deras inlägg skapar hätsk debatt.nuttytompa skrev: Ber om ursäkt för min klantiga formulering i början.
Men faktum kvarstår, det är inte jag som skapar hätsk debatt på detta eminenta forum. :D
Ska undersöka om det går att ta sig förbi kundmottagare.
Huvudet på spiken, tack för att du förstår vad jag menar.
Du undrar vem som skapar hätsk debatt?
Ditt angrepp på CarMan och Hellrider var allt annat än proffsigt. Vad du tycker om dom kan du behålla för dig själv.
Om någon reagerar på vad du skrivit, så skall dom "skita i" att svara.
Tror inte det.
Debatten är väl ändå fri på forumet och bör väl vara positiv och vänlig. Det gagnar oss alla.
Vore tråkigt om Forumet får dåligt rykte, där människor blir sågade jäms med fotknölarna med jämna och ojämna mellanrum.
Ett tips beträffande problem med Volvoverkstaden. Åk dit, även om du har en bit åka. Ta upp problemet med ansvarig chef.
(Det har aldrig varit lönt att prata med arslet ("dryg kundmottagare") när man kan prata med huvudet "(chefen"))
Jag lovar att dom kommer att hjälpa dig, såvida dom inte är helt dumma i huvudet.
En personlig servicemekaniker är guld värd.
:)
camaro69
Vill du ha trådar där deras inlägg skapar hätsk debatt eller?
Nä tror inte det finns plats för det. :shock:
Vidare vad det gäller att såga folk så... - ja, behöver jag verkligen utveckla det! :D
Men du vill att moderator ska stänga min tråd, är forumet fritt då tycker du?
Brukar inte kalla min kundmottagare eller deras chefer "dryg eller dum i huvudet"
Jo, jag har pratat med högre instans.
Påpekar ett bara ett problem som finns på min "verkstad".
Samt ställde en fråga runt ikring detta.
Jag tror nog dom gör så gott dom kan, men dom har problem med tillgängligheten.
Vad som efterlystes, var lite sans i debatten.
Den verkar ha kommit nu.
Tack för det.
:D
camaro69
V70 R 2004 (i bilhimlen)
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."