- fre 08 nov 2013, 14:28
Nyss hemkommen från ett besök hos Volvohandlaren. Han sa att det idag var en utbildningsdag för försäljare kring hela VEA-programmet. En säljare från denna handlare var iväg och den jag pratade med trodde de skulle få reda på:
- när nästa motor kommer att lanseras
- effekt och förbrukning för hela programmet
- olika kombinationer som kommer att erbjudas fram till och med juni nästa år
Så jag var välkommen in på måndag för att höra lite mer.. :lol: Tror ni det kan vara så bra? Brukar tillverkare säga att i typ maj kommer vi släppa x med y??? Riskerar ju att skjuta upp en hel del affärer...
Edit: Min sista strecksats: När jag tänker efter sa han aldrig att de skulle få reda på när samtliga varianter skulle släppas. Bara tid för nästa motor. Kombinationer fram till juni utan datum.
- när nästa motor kommer att lanseras
- effekt och förbrukning för hela programmet
- olika kombinationer som kommer att erbjudas fram till och med juni nästa år
Så jag var välkommen in på måndag för att höra lite mer.. :lol: Tror ni det kan vara så bra? Brukar tillverkare säga att i typ maj kommer vi släppa x med y??? Riskerar ju att skjuta upp en hel del affärer...
Edit: Min sista strecksats: När jag tänker efter sa han aldrig att de skulle få reda på när samtliga varianter skulle släppas. Bara tid för nästa motor. Kombinationer fram till juni utan datum.
Nuvarande bilar: SAAB 9-3 Aero Cab. XC60 B5 AWD(Bensin). Tidigare bilar:
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,