- tor 07 nov 2013, 18:36
#803106
Tänkte köpa en 940 4cyl snigelfri, å kastbyta mellan den å min 240 -80
1: Elsystemet är väll bara att kasta över? blir de svårt med tex tändningslåset och sånt? isf vad ska man göra? Är ingen hejjare på el direkt, men lär väll bli några skarvar kan jag tänka mig.
2: Fördelaren tänkte jag modilera utrymme för. men vad finns bakom? är de bara å ta fram storsläggan, eller är de kapa och svetsa som gäller?
3: grenrör och avgas passar? inget man måste dona till där?
4: motorfästen, växellåda osv har jag för mig passar, men frågar för säkerhets skull.
5: Vad mer bör man tänka på, eller som kan ställa till problem??
940in ska bli isbil, så bara den startar och går med 230:in är ja nöjd.
1: Elsystemet är väll bara att kasta över? blir de svårt med tex tändningslåset och sånt? isf vad ska man göra? Är ingen hejjare på el direkt, men lär väll bli några skarvar kan jag tänka mig.
2: Fördelaren tänkte jag modilera utrymme för. men vad finns bakom? är de bara å ta fram storsläggan, eller är de kapa och svetsa som gäller?
3: grenrör och avgas passar? inget man måste dona till där?
4: motorfästen, växellåda osv har jag för mig passar, men frågar för säkerhets skull.
5: Vad mer bör man tänka på, eller som kan ställa till problem??
940in ska bli isbil, så bara den startar och går med 230:in är ja nöjd.
Volvo = Vi Orsakar Landets Värsta Orgasmer
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!
http://www.youtube.com/watch?v=sng14AfA7b8
Får by får withö åverdrive!