Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Snyggt! Gillar som flera andra också speglarna. Kan inte mer än stämma in i kören om vinge!
VParts har ju en "original" vinge för 1295:- En kompis köpte den, bra passform! Du kan kanske dippa den svart? Bara för att se hur det ser ut =)
Jag har också funderat lite på svart vinge.. :) Men tror jag vill ha den ice-white under det svarta om jag gör så. Alltså så jag kan slita av plastidippen om det ser förjävligt ut.

Jag kollar med jämna mellanrum efter en begagnad vit, färdiklackad vinge. Tycker det blir för dyrt att lägga typ 3600kr för en orginal och färdiglackad.. (Och det blir ju lika dyrt om jag köper en för 1295kr och sen lackar den hos nån lackerare...)
Jag blev så nyfiken nu själv på svart vinge så jag slängde ihop en photoshop-bild. Lånade en vit V70II-bild.. tror vi har ägaren här inne, hoppas han inte misstycker.

Gjorde om fälgar, vinge och backspegel till svart, så det ser ut som det blir på min om jag nu fixar svart vinge.
Vad säger ni?
Bild

Jag måste smälta den här.. är lite osäker.. men det bryter av. Annorlunda är ju bra säger folk.. :D

Edit:
Lägger till orginalet på begäran av Grillchips.. :)
Bild
Senast redigerad av 2 joel80, redigerad totalt 0 gång.
Fixat...

(ser att jag slarvade lite med fälgarna... :roll: )
Tackar! Enklare att jämföra så. ;)
Ser lite kaxigare ut med den svarta men den är fortfarande ganska diskret vilket Volvo har lyckats bra med i utformningen. Kör hårt!
joel80 skrev:Jag har också funderat lite på svart vinge.. :) Men tror jag vill ha den ice-white under det svarta om jag gör så. Alltså så jag kan slita av plastidippen om det ser förjävligt ut.

Jag kollar med jämna mellanrum efter en begagnad vit, färdiklackad vinge. Tycker det blir för dyrt att lägga typ 3600kr för en orginal och färdiglackad.. (Och det blir ju lika dyrt om jag köper en för 1295kr och sen lackar den hos nån lackerare...)

De var mig en dyr lackare du har ;) Kompisens vinge slutade på runt 2200:-
Du kan ju prova dippa den först, gillar du de inte kan du ju lämna den på lack =) Om du vill komma billigt undan vill säga..
Kan vara coolt att testa något som ingen annan har :) På bilden du photoshopade ser de riktigt bra ut! :-)-)
Mja.. jag syftade på priset att köpa en färdilackad.. Men visst.. man kan kanske komma undan lite billigare om man köper en grundlackad och sen hittar en lackerare som inte är så dyr.. men av vad jag förstått är 1500-2000kr för lackering av en vinge inte ovanligt...
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 33
Theo's V60 T5 R-Design 2019

Trevlig bil! Kul ändå att hyfsat l&a[…]

VoC kan vara den sämsta tjänst jag betal[…]

OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad SAA[…]