Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Skulle ta bilen för att käka lunch, lastar in familjen och när jag rundar baken så hänger där en kabel som en gång suttit till bromsljuset på min vinge. FY FAAN säger jag. Dt är kanske så här man skall göra när man behöver nått. Dom fick ju inte ens med hela, det sitter bitar kvar på sidorna.
av Addekarlsson
Trist när tattare inte kan skilja på mitt och ditt. Jag ska inte gå in på vad jag antagligen skulle göra om jag fick tag på dom som stulit nått av mig, men jag skulle antagligen bli olycklig ett tag i alla fall.

Mvh/ Adde (som flyttar tråden till klotterplanket)
Användarvisningsbild
av C.W.
jag blir så j..a förbannad på sånt.
:evil:

Moral och hederlighet har gått åt h..e!
Förr var ju det som var fastspikat och fastlåst något så när säkert, men det verka inte som man får ha något ifred nuförtiden.

Men kolla på blocket om några dagar så skall du nog kunna få tillbaka den för en 'hittepeng'
:(
av alesis
Ja, det där känner man igen.
Min vinge blev stulen när min dotter föddes, stulen på sjukhusets parkering!!
Vissa har ingen som helst moral!

Det blev ju självrisk på 1800:- hos Volvia och en ny vinge.
Dyrt kan tyckas, men då fick jag en Volvo Orginal lackad och monterad, samt riktning av bakluckan som fick en liten buckla när dom bänt loss vingen.

Plus att Bilia tvättade bilen samtidigt :)
Användarvisningsbild
av Pipercross
Börjar bli ganska tröttsamt med alla snåla idioter som förstör för andra genom att göra så här.

Kanske dags att något företag utvecklar ett tillbehör som byglar larmet till vingen så om någon rycker och sliter i det så går larmet (om man har det).

/Jocke
Användarvisningsbild
av G-kraft
Tycker att vissa vingar ska redan vara designade så att de är inbyggda med bagage luckan...men då kan det inte bli eftermontering efteråt för vissa kunder om de inte vill ha det när bilen köps, vilket kanske inte är så bra...men det minskar snatteri...annars är det bäst att det kopplas till bil larmet..
OM RYSSEN KOMMER

Och det spekuleras i om en av Sverige donerad S[…]

Jo, säkert. Det är när man jäm[…]

Idag har vi loggat OBD-data under körning p&a[…]

Hej! Har en v50 2005 bensin 5-cylindrig motorkod:[…]