- sön 20 okt 2013, 11:25
Skulle nog råda dej att söka upp en psykolog eller nån slags kurs i avslappning. Finns inte på kartan att du alltid skulle behöva ha så förbannat bråttom så du inte hinner stanna upp å se om bilen blinkar orange eller om de bara är kurvljuset som är på.
Annars finns de ett annat ganska simpelt tips, åk några minuter tidigare så har du tid att se dej omkring i trafiken utan att komma försent, å så slipper DU vara en fara för övriga trafikanter.
semmelman skrev:llesrof skrev:Så... har jag förstått dig rätt nu?1. Ja.
1: du har så bråttom ut att du inte hinner se om det är blinkers eller annat ljus?
2: du litar på att den andra föraren blinkar rätt? I en rondell!
2. Ja. Visserligen händer det ofta att bilister blinkar fel i rondell men det har aldrig hänt mig vad jag vet att när en bilist ska ut och börjar blinka att han blinkar åt fel håll, därför kör jag alltid på om de blinkar ut.
Skulle nog råda dej att söka upp en psykolog eller nån slags kurs i avslappning. Finns inte på kartan att du alltid skulle behöva ha så förbannat bråttom så du inte hinner stanna upp å se om bilen blinkar orange eller om de bara är kurvljuset som är på.
Annars finns de ett annat ganska simpelt tips, åk några minuter tidigare så har du tid att se dej omkring i trafiken utan att komma försent, å så slipper DU vara en fara för övriga trafikanter.
Volvo 480 Turbo -88
Volvo 480 Turbo -89
Volvo V50 T5 -07
Volvo 480 Turbo -89
Volvo V50 T5 -07