Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Frrla
Gick loss på Biltema igår och började lite smått idag. Imorgon blir de reläkoppling så dimljusen beter sig som ja vill :)

Bild

Bild

Bild

Ska byta dörrsidor när nått hyffsat dyker upp.. Det duger så länge bara man har lite tryck i ljudet :)

EDIT: Blev shnyght. Inte 100% klart än dock.
Bild
Senast redigerad av 1 Frrla, redigerad totalt 0 gånger.
Idag har min V40 fått sig en rejäl städ omgång och en "Turbogrill" i fronten =)
Bytt till en färgmatchad rattkåpa och försökt byta belysning i mätarhuset, hittade dock inte vad det skulle vara för lampor så DEN biten sket sig.
Vi fick ett nytt 74Ah batteri idag så vi är ok nu när sommarn är slut och vintern runt hörnet.
Inte ett skit men tidigare i veckan. Servad plus nya bromsslangar (15år går fort) och självklart ny bromsvätska.

Imorgon ska ja köpa nya tändkablar (15år även där) sen tvätt in och utvändigt och besiktning på fredag. Snart 14000mil på mätaren då kanske man skulle lyxa till det med en ny vindruta. Åren sliter lite... eller ska ja montera motorvärmare först?
Användarvisningsbild
av Kompe
Kör på en motorvärmare först, gärna ett bensindrivet dito :wink:

För egen del kollade jag upp lite problem på min bil innan besiktningen så den går igenom MEN
När jag kollade upp rosten lite mer noggrant undertill insåg jag att min bil lär inte gå igenom bes.

Den var så rostig att jag kunde känna skumgummit under :shock: :shock: :shock: Suck...
Blev att boka om tiden till ett senare datum, förstår inte hur den kunde gå igenom förra gången innan jag köpte bilen ?:-/ :mrgreen: :roll:
Nåväl har börjat kika lite smått på en lite "nyare" bil hmm kanske blir affär får la se :mrgreen: 8)
köpt en HU-801 med telefondelen och PA-200 slutsteg, monterade även centerhögtalaren och säkring till slutsteget, ny kåpa runt mätarpaketet, passade även på att byta nån lampa som glappa lite. Original myntbox monterad i mittkonsollen. Köpte och monterade även listen med uttag för MÅNGA knappar i mittkonsollen liksom. Lite fjompigt men jag gillar knappar :-)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 1912
LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppska[…]

https://hosting.photobucket.com/42c531a3-beee-4b[…]

Jag hade ett irriterande ljud som jag tillslut lok[…]

Løs del