Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rob.nilsson
Om jag köper en S60 i tyskland kan jag få den "helt" svensk, jag tänker på
Färddator navigering osv.?
av Frigge
Ja, det krävs bara en mjukvara eller 2
Användarvisningsbild
av A80TD
Ja. På en volvoverkstad kan de ladda ner mjukvara så du får svenska i alla displayer. De kan också ändra så att du får halvljusautomatik, om du vill ha det. I navigatorn kan man välja språk själv, har jag för mig, och har du en komplett sats med skivor till den så har du hela Europa.
Användarvisningsbild
av halla
navigatorn ändrar du språket via menyerna, likadant gör du med telefonen.
displayen krävs det ny mjukvara till. passa på vid en service då kan du till och med få det gratis.
Användarvisningsbild
av CarMan
halla skrev:navigatorn ändrar du språket via menyerna, likadant gör du med telefonen.
displayen krävs det ny mjukvara till. passa på vid en service då kan du till och med få det gratis.
kan man få det gratis! det tror jag inte. verkstan måste köpa mjukvaran från volvo, så nån måste ialla fall pröjsa den!
av Frigge
CarMan skrev:
halla skrev:navigatorn ändrar du språket via menyerna, likadant gör du med telefonen.
kan man få det gratis! det tror jag inte. verkstan måste köpa mjukvaran från volvo, så nån måste ialla fall pröjsa den!
Hehe, önsketänkande eller :lol:
Användarvisningsbild
av halla
jag vet det!
av Frigge
halla skrev:jag vet det!

Jaha, så Volvoverkstan man INTE köpte bilen av bjöd på omprogrameringen, låter troligt :???:
Användarvisningsbild
av halla
japp men så är det.
(nu har de en återkommande kund)
av Frigge
halla skrev:japp men så är det.
(nu har de en återkommande kund)

Ja det är ju kundvård :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4