- fre 05 jan 2007, 22:26
Nää det e inte så kul med dessa personligheter som inte kan vara vuxna nog att erkänna att dom mår piss! Klassikern jag haft är en tjej som febrilt i höger bak sitter och, som det verkar, storstädar sin ryggsäck. Allt var urstädat och man undrade vad var hon ute efter, jo att totalspy i sin egen ryggsäck!!
Jomen det var ju i alla fall bussigt att inte kvadda bilen...
Jag frågade varför hon inte sa till att hon behövde lufta sig lite.. "Jag stannar varsomhelst om någon behöver spy" Nää det var så pinsamt..
Det blev ju inte pinsamt nu heller..
Eller fina familjen från Djursholm som har "världsrekordet" på 5 pitstopps från Ekerö till Fina gatan. Men bilen klarade sig...
Det är bara det att man har inte lust att lasta in alla options för kundernas skull utan i så fall för Min skull som arbetsplats. Men Galon är lite väl mycket öststatsstandard för min del. Så optimalt vore en vent stol till pappa.[/img]
Jomen det var ju i alla fall bussigt att inte kvadda bilen...
Jag frågade varför hon inte sa till att hon behövde lufta sig lite.. "Jag stannar varsomhelst om någon behöver spy" Nää det var så pinsamt..
Det blev ju inte pinsamt nu heller..
Eller fina familjen från Djursholm som har "världsrekordet" på 5 pitstopps från Ekerö till Fina gatan. Men bilen klarade sig...
Det är bara det att man har inte lust att lasta in alla options för kundernas skull utan i så fall för Min skull som arbetsplats. Men Galon är lite väl mycket öststatsstandard för min del. Så optimalt vore en vent stol till pappa.[/img]