- lör 28 sep 2013, 12:50
Någon som vet vad det kostar ungefär till en v50 11? Har fått fukt i höger lamphus :(
Moderator: Moderatorer
9070 skrev:Vadå, ska du byta lamphus för att du fått fukt där? Ta loss och låt den torka över natten, sen kollar du alla packningar. Är iaf mitt tipsTycker jag har läst så mycket om folk som har problem med det så det känns knappt lönt att lägga tid på det. Folk som limmar om osv osv.
Zanders skrev: Tycker jag har läst så mycket om folk som har problem med det så det känns knappt lönt att lägga tid på det. Folk som limmar om osv osv.När du ser prislappen kommer du förstå att folk försöker att fixa det själv först :)
mobe skrev:jo jag vet att dem inte är gratis men jag känner mig ganska redo att ta smällen :pZanders skrev: Tycker jag har läst så mycket om folk som har problem med det så det känns knappt lönt att lägga tid på det. Folk som limmar om osv osv.När du ser prislappen kommer du förstå att folk försöker att fixa det själv först :)
ptrj skrev:börja med att kolla de runda locken i överkant av lyktan. Mina lock böjde sig och väta kom in i lamphuset. 100:- styck.har kollat över en snabbis efter sprickor och defekta låsningar men jag ska kolla så att alla är raka och fina också. tack för tipset!
Zanders skrev:Laga och reparera borde väl vara det första alternativet. Köpa nytt, när det inte går att laga. Du spar mycket pengar på att fixa detta själv, eller t.o.m. låta en liten privatverkstad fixa denna enkla operation, om du nu till äventyrs inte klarar att göra det själv.9070 skrev:Vadå, ska du byta lamphus för att du fått fukt där? Ta loss och låt den torka över natten, sen kollar du alla packningar. Är iaf mitt tipsTycker jag har läst så mycket om folk som har problem med det så det känns knappt lönt att lägga tid på det. Folk som limmar om osv osv.
Brickad WG-klocka funkar sällan bra. Man f&ar[…]
Hej Tror att du har rätt att det var reglerve[…]