Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Varför starta ett till allmänt volvo forum?? Duger inte detta?? Det är ju bättre att samla att på samma ställe än att sprida ut det på flera olika. Nää, det är bara onödig.
Användarvisningsbild
av BamZe84
Kul med nymodigheter ? inte samma gamla gäng hela tiden ? kul med nytt helt enkelt, men de är ditt val....
av S.t.r.a.n.D
BamZe84 skrev:Kul med nymodigheter ? inte samma gamla gäng hela tiden ? kul med nytt helt enkelt, men de är ditt val....
Okej. Förstår hur du menar och det är inte så dum tanke, det är alltid kul med förnyelse MEN...
För det första så kommer det ta ett antal veckor om inte månader innan det är så pass många användare (då menar jag aktiva användare som skriver) att det ens är värd att kolla in därför att det är ju inte speciellt roligt att "hänga" på ett forum där det skrivs 40-50 poster per dag.
Och för det andra så om ditt forum blir en succe och det kommer massor av användare så ska du nog se att det i stort sett är samma folk som redan cirkulerar på dom nyvarande Volvo-forumen.

Vill absolut inte låta negativ eller så men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Men kämpa på du så blir det säkert ett mycket bra forum tillslut.
Användarvisningsbild
av BamZe84
Förstår helt och hållet till 110%....

Aja, mest kul och se ifall man kan lyckas med ngt eget på nätet...
tack för kretiken, alltid bra att få både bra och dålig. Tar vara på det du skrivit och kämpar vidare.

Ha en fortsatt trevlig kväll /BamZe
Användarvisningsbild
av Loner
En annan sak som du Bamze kommer att bli varse om är att volvo's advokater inter ser med blida ögon på att man använder volvo i sitt namn....

/L
Användarvisningsbild
av BamZe84
Okej, Men domänen var ju ledig, då borde dem köpt de....tror du de kan bli tvist om de...volvoforum.com finns ju o massa andra länder...?
Användarvisningsbild
av Loner
Du får PMa webbis för mer exakt information, men vi hette ju volvoland förrut, det gör vi inte längre....

/L
Användarvisningsbild
av Brainy
Men det har jag för mig berodde på att man ville kunna sälja artiklar med forumnamnet på och då gick det inte för sig att ha Volvo med i det. Eller missminner jag mig helt?

/Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag var inte så långt ifrån sanningen iaf.
Webbis skrev:Vi kommer inom en snar framtid att byta domännamn för detta forum och behöver din hjälp att bestämma oss för det nya namnet!

Vi planerar framöver att marknadsföra forumet lite mer för att locka till oss fler besökare och användare till forumet. Dessutom finns nu långt framskridna planer på en webshop med volvoland-prylar.

Tyvärr så finns det vissa juridiska problem med att ha varumärket "volvo" i sajtnamnet. Storföretag blir alltmer vaksamma på sina varumärken och vi har av volvocars blivit avrådda att skaffa reklamprylar där ordet "volvo" finns med. Därför tänker vi nu passa på att byta namn på sajten innan vi kör på med marknadsföring och beställer hem prylar.
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... =jagrullar

/Anders

Hej. Här om dagen pratade jag med någon[…]

Hur tar jag ut felkoder på en 96a?

Vanligaste felen är för lite gas, shimsa[…]

Volvo on call och GSM

Pratade med Volvo om det och de låter inte[…]