...

Moderator: Moderatorer

Tyvärr får jag inte se videoklippet eftersom jag har uppgraderat min iPad till IOS7. Det syns inte ett spår av något videoklipp i något inlägg i denna tråd. Tack Apple. Fy fan vad ni är bäst och innovativa :roll:
llesrof skrev:Tyvärr får jag inte se videoklippet eftersom jag har uppgraderat min iPad till IOS7. Det syns inte ett spår av något videoklipp i något inlägg i denna tråd. Tack Apple. Fy fan vad ni är bäst och innovativa :roll:
Beklagar.. men man ska väl kunna se youtubeklipp i en Ipad? Fast kanske inte inbäddade.. Testa att gå via länken:
Ja, Aftonbladet-klippet kändes väldigt mycket ryss-fasoner, även jag har fått min beskärda del av ryssdashcams. Skillnaden var väl nu att folk gick ut och försökte bryta upp istället för som i Ryssland, sitta kvar/titta på/åka vidare. :D

Men om folk bara kunde släppa sin jävla stolthet lite så hade det där aldrig behövt hända.
joel80 skrev:
llesrof skrev:Tyvärr får jag inte se videoklippet eftersom jag har uppgraderat min iPad till IOS7. Det syns inte ett spår av något videoklipp i något inlägg i denna tråd. Tack Apple. Fy fan vad ni är bäst och innovativa :roll:
Beklagar.. men man ska väl kunna se youtubeklipp i en Ipad? Fast kanske inte inbäddade.. Testa att gå via länken:
Tack! Det såg ju lite intressant ut. Det gick inte speciellt fort i kurvan så man kan ju undra hur det hände? Fellastad och för hög tyngdpunkt? Syrran såg några balkanska gentlemän ställa en soffa på railsen på en bil. Sedan drog de ett snöre runt benen på soffan och hoppades att den skulle stå kvar.
Troligen var släpet tomt och hade alltså en hög tyngdpunkt.. samtidigt som vi nog konstaterat att har troligen genade och körde på refugen med vänsterdäcket på kärran.. det tillsammans med lite snäv kurva räckte för att välta.
Nej det gör jag inte.. :) Tyckte det var snällt gjort!
Jag såg också kommentarerna... Haha.. det är lustigt vad folk drar för slutsatser utan att veta.. och nån som fått för sig att det suttit en lastbilschaffis i släpet. ;) Hehe..
Lite roligt att folk reagerar mer på att du inte stannar för att pyssla om någons sårade självkänsla (framgår ju tydligt av filmen att ingen skadats i bilen) än att den föraren helt struntar i trafikregler, samt faktiskt p.g.a. klantighet framstressad av hens nonchalans mycket väl kunnat välta med släpet på någon annan, eller varför inte en påkörning om någon legat nära bakom dig.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 356

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]