- fre 20 sep 2013, 18:11
Efter en tillfällig sinnesförvirring där tankarna var på att köpa antingen nya Hyundai i30 eller nya KIA ceed SW tog jag mitt förnuft till fånga och började leta efter "riktig" bil!
Vi visste att vi ville ha större och då framför allt större kupé. Bestämde oss ganska snabbt att det skulle bli V70 av den senare modellen. Hittade en i Nässjö. Blev en Volvo V70 II 2.5FT AFV Bi-fuel (231hk) -10 - Momentum som rullat ca: 10200mil. Gått som tjänstebil, så miltalet under tidsramen känns helt ok.
Riktigt fin i lacken, några få, små stenskott i fronten, utöver det finns inget! Samma gäller insidan, riktigt fin i klädsel och övrig inredning, ett litet "märke" i höger bakdörr.
En bild jag tog under provkörningen. Fler bilder kommer framöver.

Framtidsplaner:
Ocean Storm 19" till våren, senast ;) []
Solfilm från b-stolpen [x]
Montera ändrör [x]
Fler punkter på listan lär väl fyllas på "under resans gång". :)
Tveka inte att fråga om ni undrar något!
Vi visste att vi ville ha större och då framför allt större kupé. Bestämde oss ganska snabbt att det skulle bli V70 av den senare modellen. Hittade en i Nässjö. Blev en Volvo V70 II 2.5FT AFV Bi-fuel (231hk) -10 - Momentum som rullat ca: 10200mil. Gått som tjänstebil, så miltalet under tidsramen känns helt ok.
Riktigt fin i lacken, några få, små stenskott i fronten, utöver det finns inget! Samma gäller insidan, riktigt fin i klädsel och övrig inredning, ett litet "märke" i höger bakdörr.
En bild jag tog under provkörningen. Fler bilder kommer framöver.

Framtidsplaner:
Ocean Storm 19" till våren, senast ;) []
Solfilm från b-stolpen [x]
Montera ändrör [x]
Fler punkter på listan lär väl fyllas på "under resans gång". :)
Tveka inte att fråga om ni undrar något!
Senast redigerad av 4 rikrd, redigerad totalt 0 gång.