- ons 03 jan 2007, 20:20
Hej igen alla,
Min nya Volvo är definitivt planerad och skall snart in i linan (allt enligt Volvos hemsida :)). Det är en V70 D5 summum automat, svart metallic och lite lull lull. Skall därför sälja min nuvarande V70 och tänkte höra lite vad ni tror om ett rimligt pris för att hyfsat snabbt få den sålt. bilpriser.se ger jag inte mycket för, de ligger definitivt under priserna på varenda bil jag undersökt på.
Så till bilen:
Volvo V70 2.5T MY2005 uttagen 200409
Manuell
Business ++ (motsvarar dagens summum + 805-stereon)
Barents blå metallic
Mörkgrå inredning
Träsportratt
Progressiv servo
Vinge
Avtagbart drag
Laminerade rutor med vattenavvisning
Tonade rutor
Bagagerumsmatta
Sommardäck i hyfsat skick på 17" Orpheus Volvo originalfälgar
Vinterdäck på bilen nu på 16" aluminiumfälg (vet ej vilken modell, men ej Volvo)
Den har gått 4900 mil, servad en gång enligt bok. Är i mycket fint skick.
Jag ser t ex på blocket och bytbil att de ligger i trakterna 250 000 kr hos en bifirma. Vore det svårt att sälja den för 225 000 kr privat tror ni? Alla papper givetvis i ordning, inga lån på bilen eller så...
Vore tacksam för lite inputs, om ni har lust :)!
Min nya Volvo är definitivt planerad och skall snart in i linan (allt enligt Volvos hemsida :)). Det är en V70 D5 summum automat, svart metallic och lite lull lull. Skall därför sälja min nuvarande V70 och tänkte höra lite vad ni tror om ett rimligt pris för att hyfsat snabbt få den sålt. bilpriser.se ger jag inte mycket för, de ligger definitivt under priserna på varenda bil jag undersökt på.
Så till bilen:
Volvo V70 2.5T MY2005 uttagen 200409
Manuell
Business ++ (motsvarar dagens summum + 805-stereon)
Barents blå metallic
Mörkgrå inredning
Träsportratt
Progressiv servo
Vinge
Avtagbart drag
Laminerade rutor med vattenavvisning
Tonade rutor
Bagagerumsmatta
Sommardäck i hyfsat skick på 17" Orpheus Volvo originalfälgar
Vinterdäck på bilen nu på 16" aluminiumfälg (vet ej vilken modell, men ej Volvo)
Den har gått 4900 mil, servad en gång enligt bok. Är i mycket fint skick.
Jag ser t ex på blocket och bytbil att de ligger i trakterna 250 000 kr hos en bifirma. Vore det svårt att sälja den för 225 000 kr privat tror ni? Alla papper givetvis i ordning, inga lån på bilen eller så...
Vore tacksam för lite inputs, om ni har lust :)!
Volvo XC90 MY17 - 7-sits, R-Design, D5. Onyx Svart metallic, Panomaraglastak, B&W-stereo, Ventilerat Nappaskinn, teknikpkt pro och loungepaket.